Nici Harmonic

2.04.2016

Interview by YOHO Magazine

點解咁多相唔用, 係要用一張我笑到好似白痴咁既樣來出街呢? 好明顯 NICI HARMONIC 係走型格路線既! (儘管所有人都覺得唔係~) 最近和朋友傾開, 先知原來形象真係好重要, 如果將來再有訪問, 我保證全程都唔笑. 直頭黑面黑過林日A咁樣.


對我來講, 形象一向都唔重要, 但我需要形象係因為普遍人太忙, 沒有時間慢慢去探索你是一個什麼樣的人. 所以在訪問見到我的第一個印象可能已經是他們對我的所有分析. 對他們來說, 這個人, 每日應該有12小時在傻笑. (如果好彩的話)


為什麼是如果好彩呢? 因為一個唔好彩, 其實讀者在下一秒就已經把我忘記了. 所以形象一定要夠鮮明, 第一次唔記得唔緊要, 第二, 三次開始有印象, 第五次就可能記得了. 但如果我次次不同笑容, 不同服裝, 其實要人記住真的有點難道.


所以我打算將來出席所有 NICI HARMONIC 的活動, 訪問都以黑口黑面為主, 衣服也是黑衫黑褲. 為的是令人記得有一個 - "成日著黑色呢...唔多笑既...造帽子既...好似叫什麼...N...." 係我2016 年既目標. 多謝

沒有留言:

發佈留言